dilluns, 5 de maig del 2008

Hotel Glam a TV3

TV3 prepara un programa semblant a Hotel Glam al Ripollès.

La mesura s’emprèn com a Pla d’Acció per dinamitzar la comarca.

A l’estil de Tele 5 i Guadalix de la Sierra, Pardines (Ripollès) serà la seu de
l’Hotel Glamour de Catalunya, de TV3. 10 concursants de la geografia catalana conviuran i intercanviaran fluids per endur-se un lot de productes autòctons de la comarca.

Els participants:

Karmele Marchante


Pilar Rahola


Teresa Gimpera


Magda Oranich


Mònica Naranjo


Lluis Llongueras


Llàtzer Escarceller


Josmar


Màrius Carol


Pare Apel·les


El programa es començarà a emtre aquest estiu, cada vespre abans del telenotícies, i dijous la Gran Gala presentada per Àngel Llàtzer i Jordi González.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic indignat. Em considero una persona privilegiada, vaig marcar un gol a Basilea, vaig ser el segon d'en Johan, col·laboro des de fa temps al programa gol a gol, de tant en tant en Pep Riera em deixa publicar algun disvarat. He passat fins i tot els càstings, però ni així...

Anònim ha dit...

Si, fora del concurs hi han quedat ilustres com Charly Rexach, Guillermina Motta o Eva Santolària. Què hi farem...