dilluns, 19 de maig del 2008

L'últim escrit de futbol


A mida que se m'han anat quedant blancs els cabells dels... del cap, he anat deixant de veure els partits del Barça. Se'm pot contraargumentar que els he deixat de veure per culpa del mal joc de l'equip els darrers dos anys, més que perquè se m'hagin quedat blancs els cabells. I tindran raó.

En tot cas, no em compensa perdre gairebé dues hores cada setmana davant de la televisió. Prefereixo perdre 2 minuts veient la repetició dels gols (en contra, normalment).

Tampoc vull fer una anàlisi de les causes, perquè no en sóc coneixedor, però com a homo sapiens sapiens, per tant ésser racional i amb opinió (pròpia o induida), m'agradaria tan sols deixar escrit que Samuel Eto'o quan encara el porter no pensa si li fa passar la pilota per sota les cames, la dóna a la dreta per Messi, o a l'esquerra per Henry. El que pensa Samuel Eto'o quan es troba sol davant del porter ho pensa en relació als calés que cobrarà si marca ell o fa una assistència de gol.

Jo que em pensava que els feia il·lusió fer gols... il·lús!