dilluns, 31 de desembre del 2007

L'home del morro

Potser és que s'acosta la fi del 2007, i tot i que em negui a interpretar la nit del 31 a l'1 com una data especial, si que en el fons de mi (algun àtom o mol·lècula estúpida) interpreta el cap d'any com una manera de fer net.

Aquests últims dies de l'any m'han servit per creure en l'ànima de les persones, en l'imprescible, en l'irracional, en l'equivocació i l'error. Perquè m'he equivocat, però m'ha costat adonar-me'n. És més, per evitar adonar-me dels meus errors he intentat excusar-me darrere paradigmes inexistents.

Potser una manera de purgar-me podria ser demanar perdó, prometre'm no cometre els mateixos errors, vigilar una mica més a l'hora d'obrir la boca o opinar, perquè es pot ofendre -i això no ho vull-, i per últim procurar no fer mal -o no fer més mal- als qui m'estimo.

Així doncs, em plantejo recuperar la més positiva de les meves versions, tot i que sé que demà tot seguirà igual.

Me'n vaig a veure l'home dels nassos.
Ahir ja vaig veure la dona dels pits, la que té tants pits com dies li queden a l'any.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anònim ha dit...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.